FANDOM

"I will reach the Sisters of Fate, and I will use your wings to do so!" - Kratos

Icarus Wings

Icarus Wings

Kratos sa s Ikarom stretol v God Of War II. Kratos počas pádu odtrhol Ikarovy jeho krídla a osvojil si krídla, ktoré Ikarovy vyrobil jeho otec. Kratos tieto krídla používa v hre mnohokrát. Potrebuje ich k preletu väčších vzdialeností a pod.

V Gréckej mytológii

V dávnych dobách žil v Aténach Daidalos - slávny staviteľ o ktorého sochách a chrámoch sa hovorilo, že nie sú dielom človeka, ale boha. Daidalos mal mnoho učňov z bohatých rodín, ale jeden, jeden nemal meno vážených panovníkov. Týmto žiakom bol Talos. Postupom času sa o Talovy začalo hovoriť, že predčí samotného Daidala. Slávny architekt preto raz zavolal Talosa na okraj útesu a z obavy o jeho slávnu budúcnosť... zhodil Talosa z útesu. Keď zostúpil Daidalos z útesu, aby zahrabal telo, tak nič nenašiel - to Aténa premenila Talosa na čajku. No Daidalov ohavný čin videl okoloidúci chodec, ktorý Daidala udal. Daidalos tušil, že pred trestom neujde a zavčas stihol ujsť aj s jeho synčekom - Ikarom - na Krétu. Kráľ Minos sa Daidalovej návšteve potešil, pretože práve zháňal staviteľa väzenia pre jeho Minoraura. Daidalos postavil pre kráľovho Minotaura labyrint. Labyrint z ktorého sám Daidalos skoro netrafil, keď naposledy odstraňoval značky ukazujúce smer z tohto bludiska. Avšak kráľ Minos nedovolil Daidalovy opustiť Krétu, a preto Daidalos hľadal spôsob ako z Kréty ujsť. Potajomky pozoroval vtáky a zbieral materiál na zhotovenie jeho najväčšieho diela... Jednej noci Daidalos zhotovil pre seba a svojho syna Ikara krídla. Pomocou týchto krídel utiekol Daidalos s polu s jeho synom Ikarom z Kréty. No Ikaros porušil zákaz otca a letel príliš vysoko k vozu boha slnka - Hélia. Slnko roztavilo vosk, ktorým bolo perie pospájané, a Ikaros sa zrútil do hlbín mora. Daidalos svojho syna nenašiel a pokračoval v ceste na Sicíliu, kde postavil ešte mnoho chrámov, no čajky mu vždy pripomínali jeho ohavný čin...

Funkcie

  • Icarus Glide (Air) - Ak si vo vzduchu stlač X pre aktivovanie Icarus Wings na krátky čas. podrž X
  • Icarus Ascension - Použi krídla pre drtivý úder, ktorý vymŕšti tvojich protivníkov do vzduchu. L1 + X

Galéria

  • Icarus Wings 01
  • Icarus Wings 02
  • Icarus Wings 03